A A A | zmień kontrast | Mapa strony | język: pl en de | rss ico-rss | ico-bip
logo-sroda-wlkp
Jesteś tutaj: Samorządowy Serwis Informacyjny Powiat Aktualności Aktualności Kartą płatniczą w Starostwie Powiatowym

Kartą płatniczą w Starostwie Powiatowym

Starostwo Powiatowe w Środzie przyjmuje wpłaty nie tylko przy użyciu gotówki, ale także kart płatniczych. Ta wygodna i powszechnie stosowana metoda realizowania opłat z dnia na dzień cieszy się wzrastającym zainteresowaniem klientów jednostki. Możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych w urzędzie jest odpowiedzią na oczekiwania klientów.

07.08.2017



Starostwo, gdzie można płacić za wszystkie usługi kartą płatniczą oraz telefonem komórkowym uczestniczy w programie realizowanym przez Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A. (KIR), dotyczącym upowszechnienia płatności bezgotówkowych w administracji publicznej z wykorzystaniem terminali płatniczych POS oraz systemu WebPOS Paybynet.
Opłaty za usługi przy pomocy kart płatniczych oraz telefonu komórkowego, za pomocą kodu BLIK i aplikacji PeoPay, można uiszczać w Punkcie Obsługi Klienta tut. Starostwa.
Natomiast za pomocą kodu BLIK i aplikacji PeoPay można płacić bezpośrednio w Wydziale Komunikacji i Transportu, Wydziale Środowiska i Rolnictwa oraz w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
Z możliwości zapłaty telefonem komórkowym (za pomocą systemu WebPOS Paybynet) mogą korzystać klienci na razie dwóch banków - PKO BP S.A. i PeKaO S.A., usługa jest bezpłatna zarówno dla urzędu, jak i dla klientów. Jak informuje Ministerstwo Rozwoju, oferta mobilnych płatności zostanie wkrótce poszerzona o kolejne banki.
Ponadto w Wydziale Komunikacji i Transportu tut. Starostwa  dostępne są obecnie terminale płatnicze dostarczone przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych S.A., przy ich wykorzystaniu klienci zgodnie z przepisami ustawy Ordynacja podatkowa ponoszą koszty opłat i prowizji związanych z zapłatą.
Umożliwienie dokonywania zapłaty za pomocą kart płatniczych i telefonów komórkowych ma usprawnić realizację płatności na rzecz tut. Starostwa, a co za tym idzie zaoszczędzić czas klientów oraz usprawnić pracę całej instytucji.
baner300x250